søndag den 5. maj 2013

Bloglovin

Jeg har oprettet mig en profil ind på Bloglovin. Hold da op hvor mange blogsider man kan finde der inde! Jeg blev helt overrasket. Jeg vidste godt der er mange, men alligevell blev jeg overrasket. Jeg trå godt jeg kan bruge nogle timer eller dage på at kigge på og finde mig nogle nye blogsider jeg kan følge. Ohhh jeg glæder mig! :o) Men jeg er bange for at jeg ikke få lavet noget andet jeg burde lave. Men så må man jo begrænske hvor meget tid man bruger foran computeren.
Lige nu skal jeg bruge lidt tid på at finde ud af hvordan man gør og hvad man ellers kan lave ind på Bloglovin. Jeg er ikke den store computernerd, så jeg skal nogle gange bruge lidt tid på at finde ud af tingene. Men jeg vil rigtig gerne lave en knap her ved siden af, hvor I kan tilmed jer som fast læsere via Bloglovin. Håber det vil lykkes :o)

Fortsætt god dag til jer :o)

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6637469/?claim=j5pc7fex5p8">Follow my blog with Bloglovin</a>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar