onsdag den 15. maj 2013

Lidt neon

Jeg blev jo nød til at være med på moden....


Jeg fald over denne lille kommode i Rema 1000 i går. Jeg synes den skriger lidt mere af neon end den gjørde i butikken. Men der er alligevel noget ved den jeg godt kan lide.
Jeg har ikke besluttet mig for hvad der skal være i den. Om det skal være noget krea ting, smykker, neglelak eller noget helt andet :o)

I søndags fik jeg hygget mig i sofaen med min computer og blev inspireret på Pinterest. Det var virkelig langt siden jeg har kigget der ind. Jeg fik masser af idéer til kreating og håber på at jeg får lavet noget af det snart. 


I går var der en som spurgte om jeg ville sy en eye mask til ham, fordi han synes det er blevet for lyst udenfor når han skal til at sove. Jeg fik syet en sød mask med pingviner på :o) Nu må vi se om han kan holde ud at sove med den på....
Men det hjælp lidt med at få lysten til at lave noget kreativt igen. Så nu skal der laves noget ;o)


Fortsæt god dag til jer


2 kommentarer:

  1. Dejligt med lidt neon og heldigt at du fandt sådan en... Her er de væk nærmest inden de kommer op på hylderne :-)

    SvarSlet