fredag den 3. maj 2013

Børnekjole

Nohh så blev der en lang pause igen :o/ Det var ikke heldt det jeg havde tænkt mig, men jeg blev inviteret på besøg hjem til Island. Og lige pludselig var der meget travlt med at ordne ting inden jeg tog af sted.
Min søster fik en datter i januar som blev døbt imens jeg var i Island. Inden jeg tog af sted fik jeg syet en lille kjole til hende.

Jeg fik købt et munster fra Minikrea. Jeg synes det har mange flotte munster til børn der er nemt at sy. Jeg kan også godt lide at de viser nogle forskellige modeller i det samme munster med nogle få og enkle ændringer.

Der er tre små hjerteknapper på ryggen og masser af rynker hele vejen rundt i taljen. Jeg er helt vild med dette stof! Jeg synes det er nogle flotte blomster :o) Jeg håber på at hun kan bruge den her til sommer, den er lidt for stor til hende lige nu....

God dag til jer alle sammen :o)

1 kommentar:

  1. Rigtig sød kjole og stof. Den bliver da helt sikkert et hit til sommer ( kan jo også sagtens bruges med en langærmet t-shirt og strømper/ leggins under :)

    SvarSlet