onsdag den 22. maj 2013

En dag uden computer...

ja det lykkedes ikke helt, men næsten.
I går da jeg stode op fra sengen tænkt jeg at nu har jeg siddet foran computeren i alt for mange dag, så nu skulle jeg lave noget andet. Det gik godt i starten og jeg fik laven en hel del her hjemme, ryddet op, vasket tøj og flere husholdningsting. Men jeg fik også hygget mig lidt.


I mandags så jeg denne søde Hello Kitty ind på Pinterest. Jeg kom strax i tænken om min gode veninde der elsker Hello Kitty. I går fik jeg så lavet hend her i Hama mini perler. Jeg har tænkt mig at komme magnet bagepå og så for hun en lille flyvetur til Island :o)


Jeg fik også lavet denne cupcake, der får lov til at rejse sammen med Kitty. Jeg tro min veninde bliver glad, det håber jeg i hvert fald.

Jeg har fundet nogle små krea opgaver ind på pinterest jeg gerne vil lave. Jeg har også nogle syting jeg skal nå at lave, men lige nu har jeg lyst til lidt oprydning i mine krea ting. Min computer trænger også til oprydning. Jeg har masse af inspiration i min computer jeg skal få styr på. 

Forsæt god dag til jer :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar